BX 4 TC

Om deel te kunnen nemen aan het Groep B rallykampioenschap diende Citroën 200 BX 4 TC's te bouwen. De vierwielaangedreven BX 4 TC beschikte over een 2.1 liter 200 PK sterke Chrysler turbo motor. Citroën kon over deze motor beschikken omdat hij de inboedel hoorde van Chrysler Europe dat was overgenomen door PSA. De motor werd bij de BX 4 TC in de lengterichting ingebouwd. Bij alle andere BX-en staat de motor dwars voorin. De versnellingsbak was afkomstig van de Citroën SM. De BX 4 TC werd gebouwd bij Heuliez in Ceziray, net als de BX Break. Alle BX 4 TC's zijn wit op één exemplaar na: het exemplaar van Heuliez zelf is zwart. De deelname aan het Groep B rallykampioenschap werd een grote flop waar Citroën al snel mee stopte. Nog niet alle BX 4 TC's waren op het moment van stoppen verkocht en Citroën kocht een deel van de al wel verkochte wagens terug. Naar verluidt zijn er van de 200 exemplaren 86 verkocht waarvan er nu nog zo'n 40 over zouden zijn.

Op 17 januari 2014 verscheen op de site van Autoweek een verhaal over de BX 4 TC.

BX 4 TC BX 4 TC Evolution BX 4 TC Evolution ICCCR 1998 ICCCR 1998 ICCCR 1998 ICCCR 1998 ICCCR 1998 ICCCR 1998 ICCCR 1998 Heuliez logo op de B-stijl van een BX 4 TC ICCCR 1998 ICCCR 1998 CitroMobile 2004 CitroMobile 2004